Vi arbejder med bæredygtighed
Vores logo er kendetegnet ved det iøjnefaldende lille b med de 2 blade.
Bladene illustrerer vores bæredygtige elementer.
Vi starter vores samarbejde med at indgå en samarbejdsaftale. Aftalen sendes elektronisk, men den underskrives også elektronisk. Som vores samarbejdspartnere siger ”Cut the paper – not the trees”. Du får aftalen med det samme, og den behøver ikke blive printet.
Når vi holder møder, så anbefaler vi, at vi mødes online på Teams-møder. Det er ikke, fordi vi ikke gerne vil besøge jer, eller have besøg for den sags skyld. Onlinemøderne sparer dog både transporttid og er en klimavenlig løsning med færre kilometer på vejene. Vi er en hybrid arbejdsplads, hvilket betyder, at vi både arbejder hjemmefra og fra vores kontor i Ørestad.
Vi har et bæredygtighedsmodul i vores roadmap, hvor du som leverandør kan udstille din bæredygtige profil med din kundes kontraktstyringssystemer. I første omgang bliver dette direkte integreret med Tellis, men hvis andre systemudbydere ønsker at benytte denne funktionalitet, så byder vi dette velkomment.
De mest stillede spørgsmål om Bizconnect
Nedenfor kan du læse det mest stillede spørgsmål fra vores kunder.
Kundernes første møde med Bizconnect skyldes oftest, at en kunde har behov for at modtage et elektronisk varekatalog. Vi kan hjælpe med at udarbejde disse elektroniske kataloger i Excel ark, som vi efterfølgende konverterer til det format, som kunden ønsker. Hvis virksomheden ønsker at sætte mere strøm på disse kataloger, så kan vi hjælpe jer med at udarbejde og levere disse i XML-format.
Når kunden sender en ordre retur, så kan vi også opsamle disse, og levere ordren tilbage i flere formater og via flere kanaler som mail, SFTP eller f.eks. NemHandel eller Peppol.
Vi sørger altså for, at din data bliver leveret det rette sted, så du ikke selv behøver at forholde dig til det. Derudover kan du med få klik finde din data ét samlet sted.
Bizconnect sælger moduler. Vi er nemlig modulopbygget og tilbyder alt fra support og elektroniske kataloger til ordrer, ordrekvitteringer, samt elektroniske faktura, levering og modtagelse af disse enten på mail, SFTP eller via infrastrukturer som den danske NemHandel- og den internationale Peppol standard. Vi tilbyder også en billedbank til leverandører, som har et behov for at linke til sine katalogbilleder, men ikke selv kan hoste sine billeder.
Vi har mere end 20 års erfaring med e-handelssystemer
Få de nyeste opdateringer i vores nyhedsbrev
Tilmelding dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på alle nye features med det samme.